piątek, 12 grudnia 2014

Liebster Blog Award

No i tak oto dzięki Kasi  http://kornelkowy.blogspot.com zostałam nominowana do Liebster Blog Award i bardzo za to dziękuję. Ba nawet pytania mi się spodobały ;-)

Czyli od początku;


"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 


A oto pytania stworzone na potrzeby Liebster Blog Award przez Kasię i moje odpowiedzi;

1. Co upieczesz na święta? W tym roku jak na mnie będzie skromnie; piernik staropolski, snikers, sernik z przepisu na pewnym blogu po prostu fantastyczny (muszę dodać odnośnik do przepisu) i ciasto szachownica.
2. Zima czy lato? Sama nie wiem, byle nie jesień, a właściwie byle nie listopad. Chyba minimalnie wygrywa lato, ale minimalnie.
3. Jaką muzykę lubisz najbardziej? Słucham każdej, zależnie od nastroju w danej chwili.
4. Lubisz warzywa, czy wolisz owoce? Bardziej warzywa.
5. O czym myślisz w trakcie prasowania? Żeby skończyć jak najszybciej ;-)
6. Jaka książka wywarła na Tobie największe wrażenie? Oj książki uwielbiam i czytam zachłannie, może powiem jedną z ostatnich "Sprzedana" Sophie Hayes
7. Góry czy morze? Góry, nie lubię odpoczywać na zasadzie nic nierobienia, uwielbiam góry.
8. Dzień bez .... (wstaw coś tam) jest dniem straconym. Dzień bez uśmiechu mojego syna jest dniem straconym.
9. Jakie masz hobby? Ten blog, chociaż staje się powoli czymś więcej oraz czytanie, uwielbiam.
10. Czy uprawiasz jakiś sport? Niestety nie. tylko spaceruję i robię brzuszki przed telewizorem ;-)
11. Co byś zrobiła gdybyś miała dzień wolnego od rodziny? Oj trafiłaś w sedno, marzę o takim dniu. Po pierwsze nadrobienie zaległości towarzyskich, po drugie książka, kubek kakao i spokój, no i zakupy, na spokojnie. 
Ja nominuję: 
3. http://memamy.blogspot.com/
4. http://polroczniakk.blogspot.com/ 
5. http://sylwiabloguje.blogspot.com/
6. http://paullissima.blogspot.com/ 
7. http://healthy-dreams.blogspot.com/ 
8. http://m0dzelewska-blog.blogspot.com/ 
9. http://malfashioninails.blogspot.com/
10. http://www.mamowiesz.pl/ 
11. http://lumpsterka.pl/page/3/

A oto i pytania i zdania do dokończenia:
1. Co jest dla Ciebie największym powodem do dumy?
2. Jaki miesiąc lubisz najbardziej?
3. Jakie są dwa z twoich ulubionych blogów, które czytujesz?
4. Jaki jest twój ulubiony film?
5. Boże Narodzenie to dla Ciebie...
6. Czego nie lubisz robić?
7. Jak preferujesz spędzać czas wolny - leniuchując, czy raczej aktywnie?
8. Gdybyś mogła zabrać na bezludną wyspę trzy rzeczy co by to było?
9. Jakie jest twoje ulubione danie?
10. Jakich cech nie lubisz u ludzi?
11. Czy masz jakąś swoją ulubioną "złotą myśl"? Jeśli tak, to podziel się.

Zapraszam do udziału.  

18 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. Jestem bardzo wdzięczna, zwłaszcza że powoli zaczęłam się przyzwyczajać do myśli styl i tematyka mojego bloga raczej nie wzbudza zainteresowania. Oczywiście wezmę udział z tej arcymiłej dla mnie inicjatywie - muszę znaleźć chwilkę czasu przy dwójce dzieci i zbliżającym się końcu roku (czyli rozliczenia finansowe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym, jak odnalazłam ten blog obiecuję zaglądać częściej. Na pewno będę czytać i komentować. Życzę wielu odsłon i pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Już zaczynam być stałym gościem i sądzę, że tak pozostanie. Twój blog to na prawdę dobre recenzje, które obronią się z pewnością same ;-)

      Usuń
  3. Podasz przepis na snikersa i szachownice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać, czy mam jakieś zdjęcia, snikersa na pewno gdzieś tak. Oba ciasta pochodzą z przepisów siostry Anastazji. We wrześniu dostałam ją w prezencie i to był strzał w dziesiątkę, bo marzyłam o niej od jakiegoś czasu. Postaram się znaleźć wolną chwilę, kiedy mąż wróci do domu, bo Paweł przeziębiony i w złym humorze. Mam nadzieję, że się uda wstawić przepisy. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
    2. Nie ma za co i polecam się na przyszłość ;-)

      Usuń
  4. dziękuje za nominację pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Obiecuję zaglądać na bloga, bo oczywiście wpadł mi w oko. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję za nominację. Naprawdę bardzo mi miło i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Zastanawiałam się czy nominować i tak już poczytny blog, ale bardzo sympatyczny więc nie mogłam się powstrzymać. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Ja również dziękuję za nominację :) gdy tylko mój dzik pozwoli mi odpowiedzieć, na pewno to zrobię! Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. Przyznaję, bez bicia, że twojego bloga odnalazłam dopiero dzięki zadaniu, co nie zmienia faktu, że bardzo mi się spodobał i na pewno będę do Ciebie wpadać. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wpis:-) Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za nominację, pozwól że odpowiem tutaj na twoje pytania, bo już dodawałam tego typu post ostatnio :)

    1. To że ciągle daje radę być zaradną kobietą :)
    2. Sierpień
    3. Blog Ani- Ankyls i Dominiki Budźyńskiej :)
    4. "Never back down" polecam :)
    5. ..czas spędzony z rodzina i odpoczynek od pracy
    6. Uczyć się na egzaminy
    7. Zależy od tego w jakiej jestem formie ale raczej aktywnie
    8. zapałki żeby rozpalić ognisko, coś do jedzenia i picia :D
    9. Ruskie pierogi
    10. Zarozumiałość
    11. Najważniejsze by być w życiu sobą i nie udawać kogoś kim się nie jest bo każdy z nas jest niepowtarzalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź. I znów fajna sentencja do zapamiętania ;-)

      Usuń