poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wyzwanie blogowe czas zacząć!

Mój staż w blogosferze na razie bardzo krótki, co nie zmienia faktu, że zapału póki co mi nie brakuje. A zatem zapraszam do wyzwania, czy jak kto woli projektu blogowego. Zadanie jest proste, nie wymaga nakładu czasu, bo oczywiście wiem, jak wiele macie do przekazania innych ważnych treści dotyczących innych tematów. ;-) Co należy zrobić?
Mamy przed sobą początek roku. Miesiąc styczeń to czas wyznaczania celów. Tego właśnie dotyczy styczniowy projekt: "Nasze marzenia są do spełnienia!". Z uwag na to, że liczba 7 nie jest szczególnie duża, a uznawana jest za szczęśliwą zapraszam do spisania swoich 7 marzeń, które chcielibyśmy, aby głównie dzięki naszemu zaangażowaniu udało nam się zrealizować w nadchodzącym roku. Biorąc pod uwagę, że zostaną spisane, ba mało tego otrzymamy wsparcie pozostałych marzycieli, to szansa na ich realizację z miejsca wzrasta o jakieś przynajmniej 20%. Startujemy?
Chętnych do udziału zapraszam do umieszczenia w komentarzu chęci udziału oraz linku do bloga, który prowadzicie. Czas stworzenia swoich 7 cudownych marzeń, być może zaskakujących i zwariowanych i umieszczenia ich na swoim blogu (który podlinkuję na stronie projektu oraz pod własnym postem) 01.01.2015 - 31.01.2015.
Dziękuję za podklejenie baneru od postem. Póki co jego jakość do najlepszych nie należy, obiecuję poprawę następnym razem.

28 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo kreatywna. Super wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 to dla mnie za mało:(
    Mam tyle marzeń, że mogłabym nimi obdarować niejednego:)
    Nigdy nie przestanę marzyc, bo marzenia się spełniają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, to takie 7, którymi możesz się podzielić ;-) Ja też marzyć uwielbiam ;-)

      Usuń
  3. Witaj dziękuję za miłe słowa, istnieje możliwość zamówienia takiej torby z dowolnym napisem / malunkiem jeszcze kosztują one tylko 30 zł także zapraszam :) Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, muszę to wziąć pod uwagę przy planowaniu zakupów. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  4. Melduję posłusznie, że pisząc swój post nie miałam pojęcia o Twoim wyznaniu - ale całkiem przypadkiem wypisałam swoje 7 marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, że zadziałała podświadomość i wzięłaś udział ;-) A jeśli chodzi o marzenia to oczywiście na sto procent się spełnią. ;-)

      Usuń
  5. mam kilka marzeń, ale zdradzę je dopiero gdy się spełnią....wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja mówię o tych malutkich, które zdradzić można ;-) Dziękuję Ilonko i spełnienia wszystkich marzeń bez wyjątku w nowym 2015 roku. ;-)

      Usuń
  6. Ja się chyba nie odważę publicznie o nich pisać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiesz, ale ja nie o tych mówię... ;-) Żartuję ;-)

      Usuń
  7. Ciekawe wyzwanie ;) Gratuluję kreatywności
    pozdrawiam
    http://potworkowakraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i już zaglądam do Ciebie ;-)

      Usuń
  8. Fajny pomysł z tym wyzwaniem... :) Muszę pomyśleć, może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zapraszam. Zawsze to większe prawdopodobieństwo, że się spełnią, kiedy je spiszemy ;-)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też pozdrawiam! Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku! ;-)

      Usuń
  10. Lista moich marzeń i celów wynosi jakieś 700 xd
    Ale chętnie podejmę się wyzwania!
    mój blog: bydashka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zastanawiam się w jaki sposób okroisz tę twoją listę ;-)

      Usuń
  11. Oj marzeń to ja mam sporo tylko moje lenistwo nie pozwala mi na ich realizację. Jak się spełnią to na pewno o nich napiszę :d
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się spełnią! Jak mogłoby być inaczej ;-)

      Usuń
  12. Przez dwa lata marzylam o dziecku i sie spelnilo. Mam kochanego synka! W tej chwili nie wiem czy jeszcze o czyms marze... Musze to gleboko przemyslec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największe marzenie spełnione, teraz pora na te maleńkie, bo wiadomo, że przy tym wszystkie inne bledną :-)

      Usuń
  13. Życzę Tobie i wszystkim, którzy czytają twojego bloga, żeby wszystkie postanowienia na ten rok udało się spełnić,


    ________________________________________________________
    "Zacząłem liczyć durni, którzy mnie mijali. W ciągu 2 i pół minuty naliczyłem 50, po czym skręciłem do najbliższego baru." - Charles Bukowski

    http://yes-you-deserve-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Mam nadzieję, że chociaż większość, o ile nie wszystkie :-)

      Usuń
  14. moje marzenie też się już spełniło bo pragnełam dziecko i się wymodliłam i jest ale zawsze jakies marzenie jest pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największe marzenie zrealizowane ;-) Ja już się zdążyłam przyzwyczaić do tego, że mam Pawła, w sumie to już prawie cztery lata, ale kiedyś był moim małym Cudem i tak został określony przez jednego z lekarzy po zapoznaniu się z moimi wynikami badań :-)

      Usuń