piątek, 16 stycznia 2015

Dzień babci i dziadka

Pomysłów na prezent z tej okazji jest ogrom, aż nie wiadomo na co się zdecydować. Ja uwielbiam te personalizowane. Dwa lata temu postawiliśmy na laurki ze zdjęciem Pawła, do których dołączyliśmy ramki. W tym roku ciężko było mi się zdecydować, ale w końcu z pomocą M. wybraliśmy foto kalendarze. Czekaliśmy zaledwie cztery dni od dnia złożenia zamówienia (z tym, że składaliśmy je w niedzielę) i już znalazły się w naszym domu. Jestem bardzo zadowolona z realizacji, piękne, fantastyczne kolory, choć dla siebie wybrałabym coś bardziej stonowanego, ale oczywiście to nie dla nas i nie w nasze gusta ma się wpasować. Tak czy inaczej śliczne, zalaminowane, czekają na swój czas.





23 komentarze:

  1. To prawda - kalendarz na prezent dla dziadków to coś wspaniałego. MY również mamy - ale dany został już na święta. Teraz musiałam ruszyć głową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na co padło? Ja na święta nie dawałam nic nie mamy w zwyczaju prezentów dla dorosłych ;-)

      Usuń
  2. Zadowolenie z zamówienia to duży plus dla firmy - bo bywa i tak, że na stronie wszystko cudnie, a w rzeczywistości już nie tak bardzo...
    A kalendarze bardzo sympatyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy mi się zdarzyło, że po otworzeniu paczki myślałam "jak ktoś mógł coś takiego wysłać", najbardziej w pamięci utkwiła mi sukienka, którą kupiłam na allegro zachwycona zdjęciem. Sukienka przyszła po trzech tygodniach - dokładnie dwa dni przed weselem n które miałam ją założyć, zupełnie inne kolory, nawet fason nieco inny, a do tego dziurawa. Gdyby nie metka byłabym niemal pewna, że ktoś w niej co najmniej mył okna w biurowcach, albo ziemniaki w "opołkę" zbierał.

      Usuń
  3. Gdyby nie to, że wszyscy już są zaopatrzeni w kalendarz to pewnie tez bym się na nie skusiła, a tak dalej nic nie wymyśliłam a czas ucieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewentualnie pozostaje opcja standardowych czekoladek i kwiatów ;-)

      Usuń
  4. też miałam to zrobić i przez swoją dezorganizację powiązaną z powrotem stanów depresyjnych nawaliłam....ech muszę się ogarnąć. piękne te kalendarze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niedrogie i wysyłka ekspresowa. Innym razem mogą być ;-) Siły kochana. Gdybym miała zbędną chętnie bym się podzieliła, ale dobrze wiesz Ilonko, że najchętniej sama trochę nabędę. :-*

      Usuń
  5. i już przygotowani jesteście, pozazdrościć :)))

    dziewczyny znacie teksty ze stronki: http://macierzynstwo-bez-lukru.blogspot.com/
    trzeba trochę przekopać bloga, ale są tam prawdziwe perełki :)

    jak to: http://macierzynstwo-bez-lukru.blogspot.com/2013/10/do-poczytania-jesienna-deprecha.html

    pozdrawiam wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo to: http://macierzynstwo-bez-lukru.blogspot.com/2013/06/do-poczytania-rower-to-jest-swiat.html

      Usuń
    2. Już przygotowani ;-) Chociaż podarujemy część z nich dopiero w następną niedzielę ;-)

      Usuń
  6. Ja już niestety nie mam komu podarować prezentów....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pewnie w całkiem niedalekiej przyszłości sprawisz, że niektórzy dziadkami się staną, znów będziesz mogła pomyśleć o prezentach ;-) Ja mam jeszcze dwie babci i M. jedną, tak, ze Młody ma czworo dziadków i trzy prababcie, z tym, że jedna 90-letnia.

      Usuń
  7. My przygotowaliśmy fotoksiążki. Siedziałam nad tym dwa wieczory, ale wyszły śliczne. Teraz czekamy na przesyłkę. :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obdarowani będą na pewno szczęśliwi ;-) Sama chciałabym taki prezent ;-)

      Usuń
  8. Świetny pomysł z tymi kalendarzami. U nas takie prezenty dostali dziadkowie na święta. 12 zdjęć na 12 miesięcy. Czekaliśmy na kalendarze 24 godziny. Wyszło super! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super i jak szybko. Tylko cena pewnie dość spora, ale co tam, na ukochanych dziadkach nie należy oszczędzać ;-)

      Usuń
  9. Spersonalizowane prezenty są zawsze tymi jedynymi w swoim rodzaju. Również mam do nich słabość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ciekawe, co ja wymyślę za rok, a nie, za rok chyba nawet łatwiej o prezent będzie ;-)

      Usuń
  10. Wspaniały prezent :) Oj dziadkowie będą zadowoleni :) A ja jeszcze w tyle muszę wywołać zdjęcia... ramkę już mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wreszcie muszę wywołać nasze, jesteśmy jakieś wstyd się przyznać - ze trzy lata do tyłu, a wcześniej wywoływaliśmy na bieżąco ;-)

      Usuń
  11. Myślę, że to prezent idealny dla dziadków :) Przecież kto bardziej niż oni (oprócz mamy i taty) uwielbiają patrzeć na swoje "maluchy" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny dzień babci i dziadka już będzie "prezentowy" i u Was ;-)

      Usuń