piątek, 2 stycznia 2015

Już 2015!

Z jednej strony projekt "Styczeń w słowach" u Klary, z drugiej moje siedem marzeń. Złączyć w jedno - nie bardzo. Zatem co tu napisać odnośnie 2015 w słowach? Pierwsze, co powiem, to, że mam nadzieję, ze ten kolejny rok będzie tak udany, jak miniony Sylwester. Czytam na większości blogów, że spędzacie go głównie w domu. Ja trzy lata siedziałam w Sylwestra przywiązana do domu, w jednym z nich nawet nie doczekałam do północy i zasnęłam wcześniej. Ostatnie trzy lata to seria Sylwestrów poza domem; 2012- w plenerze, 2013- domówka i ten ostatni, fantastyczny na imprezie zorganizowanej. Każdy z nich w towarzystwie oczywiście męża, ale i kogoś jeszcze fantastycznego człowieka i przyjaciela i takich właśnie ludzi, albo chociaż jednego życzę wam spotkać na swojej drodze. Oprócz tego kogoś, kto ma serce na dłoni i kogo nasza Brygada G. chciałaby mieć zawsze blisko, poznaliśmy fantastyczne osoby i chociażby po to warto było tam być. Wytańczyłam się jak już dawno się nie wytańczyłam. Moje "magiczne butki" zdarły całe spody, straciły przyczepność i wylądowały w koszu. Wybaczcie - foto w tańcu nie dodam, nie było czasu.

Co ma przynieść ten kolejny rok? Marzę o wielu zmianach, ale i chciałabym, aby tak wiele zostało na swoim miejscu. Ta sama rodzina, ci sami przyjaciele, chociaż nowymi nie pogardzę. Jak wchodzę w ten kolejny 2015 rok? Przez moment ostatnie chwile starego roku okazały się dramatyczne i nadal jeszcze nie wiem, jakie będą w skutkach, ale, co by się nie działo podniosłam się i wchodzę w nowe z podniesionym czołem i wiarą w lepsze jutro. Niosę ze sobą dużą dawkę humoru, energii i dobrego nastawienia. O marzeniach, czy raczej wyzwaniach tego roku kolejnym razem. ;-)

14 komentarzy:

  1. Powodzenia zatem w następnym roku! Warto sobie postawić jakieś wyzwanie i mieć cel do spełnienia. Ja np. mam tylko 3.
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postaram się w ciągu najbliższych dni wstawić moje 7 marzeń. Co z tego wyjdzie zobaczymy ;-) A w głowie pozostaną pozostałe, te którymi dzielić się nie będę.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oby faktycznie tak było, poznawać cały rok fantastycznych, pełnych energii ludzi, bawić się beztrosko. Super wizja. Tylko poproszę bez łupania głowy i leków i będzie świetnie ;-)

      Usuń
  3. życzę Ci tego żeby było tak jak sobie wymarzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawzajem Ilonko! Musi tak być - nie ma innej opcji! ;-)

      Usuń
  4. Życzę Ci, aby spełniły się wszystkie Twoje plany! Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O moich planach,a właściwie 7 marzeniach więcej już jutro. ;-) Dziękuję i trzymaj kciuki, bo na pewno mi się przyda ;-)

      Usuń
  5. Niech Ci się ziści!!! Sylwester udany to dobra rzecz choć chyba nie ważne gdzie, tylko ważne z kim :))) Wspaniałości życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, było świetnie! I na wzajem - wszystkiego, co najlepsze! ;-)

      Usuń
  6. Oj u nas już drugi sylwester kiedy nawet do dwunastej nie siedzieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to efekt przejściowy ;-) Zobaczymy za rok ;-)

      Usuń
  7. My kolejny sylwester w domu, dwójkę dzieci trudniej sprzedać ;) Spóźnione życzenia najlepszego :) Dopiero nadrabiam zaległości w czytaniu, bo pracowicie rozpoczął się dla mnie ten rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownego roku! Zobaczymy, jak to będzie u nas, kiedy będzie dwoje. Z początku znowu dom, a później - nadzieja jest ;-)

      Usuń