wtorek, 6 stycznia 2015

Liebster Blog Award part. II

Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Blog Awards. Tym razem przez Ogród Różności. Z uwagi na to, że jest to raz kolejny odpowiem tylko na zadane pytania.
  1.  Co Ci pomaga w trudnych dniach, gdy masz chwile załamania? Wsparcie bliskich, szczególnie mojego M, książka, muzyka i sen ;-) Zawsze po drzemce spoglądam inaczej na pewne sprawy.
  2. Jak radzisz sobie z pokusami które czekają na sklepowych półkach? Nie radzę sobie. Nie jestem w stanie się powstrzymać przed zakupem przede wszystkim książek, ale czasem także słodyczy.
  3. Co sprawiło że zaczęłaś pisać bloga? W gruncie rzeczy sama nie wiem. Pewnego dnia nazwijmy to "olśniło mnie" i zaczęłam korzystając z rad Wioli z Mama Bloguje.
  4. Co myślisz o listach z postanowieniami noworocznymi? Nie zawsze udaje się te plany zrealizować, ale chyba dobrze mieć jakiś plan ;-)
  5. Szklanka w połowie pełna czy połowie pustka?- optymistka czy pesymistka? Szklanka... pełno-pusta. Bez sensu to brzmi, ale kiedyś byłam pesymistką, a teraz chyba ani to, ani to.
  6. Co Cię najbardziej relaksuje? Już o tym pisałam przy okazji któregoś z postów: kąpiel z pachnącymi olejkami, dłuuuga...
  7. Jaka była najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś z włosami? Obcięcie "po męsku" czy umalowanie na fioletowo? Nie wiem. Od około dwóch lat nie maluję, a jedynie podcinam.
  8. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk, bez którego nie umiesz żyć? Kilka, ale zdecydowanie dwóch faworytów - nawilżający krem do twarzy i balsam o tym samym działaniu z uwagi na moją suchą skórę.
  9. Jaki jest Twój ulubiony strój? Sama nie wiem, chyba nie ma takiego. Zależnie od nastroju, sytuacji lubię się ubierać różnie. Czasem czuję się super w dresie, a czasem w eleganckiej sukience i szpilkach, ale po głębszym zastanowieniu stwierdzam, ze kocham jeansy opięte na tyłku. ;-)
  10. Czego się boisz? Wody, węży i samotności na stare lata.
  11. Co kochasz? Moją rodzinę, książki i chwile z przyjaciółmi.

8 komentarzy:

  1. Można się dużo dowiedzieć dzięki takiej akcji :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, aż się boję, że może za dużo ;-)

      Usuń
  2. można się dużo dowiedzieć o SOBIE
    odpwiedzi wydają się uczciwe, czy trzeba którąś poprawić???
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie te akcje! :) Zazwyczaj te pytania w cale nie są takie proste jak chce się na nie ładnie odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tyle postów, pozaczynanych, w przygotowaniu, że trudno by było z tymi kolejnymi pytaniami i blogami do nominacji ;-)

      Usuń
  4. Ta akcja chyba nigdy nie zniknie i nigdy się nie znudzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba nigdy nie zniknie, masz rację. Ale fajnie, że takie akcje są. Już jutro mam nadzieję post z kolejnej, którą już miałam okazję u Ciebie przeczytać ;-)

      Usuń