środa, 7 stycznia 2015

Nominacja do Dobrych Myśli

Dziś spotkała mnie świetna nominacja od autorki fantastycznego bloga http://dmcszn.blogspot.com/ znanej wszystkim jako Matka Królów, za co bardzo dziękuję.
"Nominacja Dobrych Myśli ma na celu przypomnienie sobie ważnych dla nas chwil. Takich, które malują uśmiech na naszych twarzach i powodują, ze nawet pochmurny dzień staje się piękny."
Myślałam sobie, jak do tego podejść i padło na sposób nietypowy. A odnoszę się do dwóch najważniejszych wydarzeń w moim życiu, które są najcudowniejszymi myślami ;-)

Dziś usiadłam i
zamknęłam pewne drzwi,
za którymi świat
posiada milion różnych wad.

Teraz widzę tylko to,
co dobrego przyniósł los.
Choć powieki cięzkie od łez
wspomnienie zawsze ukojeniem jest.

Widzę siebie w sukni białej
z ukochanym, przed ołtarzem,
czułe słowa, miłe gesty,
w parę chwil świat stał się lepszy.

Retrospekcja trwa bez przerwy,
leczy smutne oczy, nerwy;
Promyk z nieba, wytwór marzeń,
teraz daje tyle wrażeń,
 kiedyś ból, lęk ktoś pokonał,
by móc tulić go w ramionach.

Teraz w przyszłość sen mnie niesie,
przy obecnych marzeń kresie;
dobra praca, ciepły dom,
w środku ja, one i on. 
Wiecie co, zapomniałam nominować, naprawiam błąd:
http://mamamusia-i-lobuziaki.blogspot.com/
http://bunnyuk.blogspot.com/
http://panirolnik.blogspot.com/
http://kropkowonasze.blogspot.com/
http://zwyklejmatkiwzlotyiupadki.blogspot.com/
http://la-wendowo.blogspot.com/

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam od czasu do czasu przenieść się do tych niezapomnianych przeżyć z przeszłości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie od czasu do czasu, a dzisiaj akurat był na to idealny dzień, tak, że się zgrało ;-)

      Usuń
  2. Najpiękniejsze wydarzenia w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wielu fantastycznych, które także mnie spotkały oczywiście te są najwspanialsze, a żeby rymować o pierwszym pocałunku itd, to już dziś nie wystarczyłoby czasu :-)

      Usuń
  3. Wspomnienia mają niesamowita moc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje, ze mogłam pouśmiechać się u Ciebie :))))))

    pieknie wyszło....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za odwiedziny i miłe słowa ;-)

      Usuń
  5. Nie ma nic milszego niż miłe wspomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja powiem, że jest - miła chwila obecna, a na drugim miejscu wspomnienie ;-) Oj przydałaby się jakaś bardzo miła chwila w teraźniejszości ;-)

      Usuń
  6. Świetnie jest powspominać, podumać, zastanowić się :-))
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, i ja przeniosłam się wspomnieniami w te wyjątkowe chwile! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, a chwile chyba najcudowniejsze ;-)

      Usuń
  8. Jaka fantastyczna zabawa!
    Cudny wiersz, bardzo szczery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ogólnie jestem szczera, czasem aż do przesady. Obrywa mi się często, bo nie umiem zachować dla siebie tego co myślę, często także o kimś. Ale mówię wszystko twarzą w twarz ;-)

      Usuń
  9. To ważne, by doceniać i pielęgnować dobre chwile, wracać do tych wspomnień :) A wiersz bardzo mądry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kiedyś pisałam wiersze, lepsze, głębsze, a teraz nie ma już na to czasu - pozostają chociaż takie :-)

      Usuń
  10. Piękny wiersz, zawarłaś w nim tyle ważnych chwil... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Starałam się, żeby było to, co najważniejsze :-)

      Usuń