wtorek, 21 kwietnia 2015

Dłużej - krócej, cięcie ;-)

Wczoraj nastąpiła wiekopomna chwila, bo aż od października nie obcinałam Młodemu włosów. Kiedy maszynka ruszyła uczucia Pawła były mieszane, ale na szczęście wygrała chęć pozbycia się tego, co wchodziło w oczy (chociaż grzywkę podcinałam sukcesywnie nożyczkami. Żal mi, że nie mam wyraźnego zdjęcia poglądowego jak to było przed cięciem, zwyczajnie nie wpadłam na pomysł, a wszystkie zdjęcia, jakie mamy z ostatniego czasu to plenerówki na których Młody nosi czapkę.
Tak było kilka dni temu:
Akcja "cięcie":


I trochę wiosny ode mnie, bo cieszy mnie przeogromnie, marzę o ciepłych dniach, grillowaniu, ogniskach i wycieczkach.





20 komentarzy:

  1. to marzenia mamy te same....... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najszybciej się pospełniały, u nas dzisiaj pięknie, słonecznie, ciepło, żyć nie umierać ;-)

      Usuń
  2. Akcja "cięcie" he he :) Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przystojniak :D Nowa fryzura na wiosnę :) U nas w zeszłym tygodniu strzyżenie miała Niunia ale tylko grzywki, bo resztę zapuszczamy do kitek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolona z nowej grzywki? :-) Mój czteroletni facet na razie tylko skazany na cięcia, a pomyśleć, że kiedyś będzie się golił...

      Usuń
  4. No tak, chłopaki muszą się często strzyc:) Chociaż mnie się podobają też dłuższe włosy u chłopców. A wiosna niech w końcu nadejdzie na dobre, bo na razie jeszcze zamarzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podobają się dłuższe, ale Młodemu jakoś nie szczególnie w nich twarzowo, najlepiej właśnie, kiedy boki są krótsze, góra nieco dłuższa i "ogonek" z tyłu ;-) Przyłączam się do apelu o nadejście ciepłych dni ;-)

      Usuń
  5. Nie wiem jak wyglądał Pawełek wczesniej, ale.....teraz wygląda mega przystojnie :) tez sie cieszę z ciepełka, wreszcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wniebowzięta, skoro wyszło ok ;-) Kilka razy już obcinka była, ale dawno go nie strzygłam i bałam się, że mogłam wyjść z wprawy ;-)

      Usuń
  6. :) Widać wiosnę I ładna fryzura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) Wreszcie upragniona wiosna, tak tęskniłam :-)

      Usuń
  7. ja też obcinam Żukowi sama włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka wygląda świetnie, tak, że ręka fachowca ;-)

      Usuń
  8. Wiosna to i wystylizować fryzurę trzeba;) Nieźle wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Fakt, teraz już czapka poszła w odstawkę, głupio byłoby z takim futerkiem na głowie ;-)

      Usuń
  9. świetnie CI poszło :-) Ja zawsze obcinam Młodego sama, niestety nożyczkami bo maszynką nie da się dotknąć :-) To trudne ale powoli daję radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyczkami nie dałabym rady, maszynką z gradacją długości ok, ale nożyczkami nie potrafiłabym. Paweł obcinam maszynką od kiedy skończył rok, widzi jak obcinam dziadka i tatę i sam przychodzi ;-)

      Usuń
  10. Efekt absolutnie fenomenalny! Gratuluję, synek wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Połowa sukcesu to maszynka z dużą opcją regulacji długości cięcia ;-)

      Usuń