poniedziałek, 18 maja 2015

Kocyki w wyprawce - moja top lista

Uwielbiam wszelkie kocyki, pościele, poduszeczki,poszeweczki itd., natomiast wybieranie akcesoriów dla malucha to dla mnie niewyobrażalna frajda. Kiedy połączymy jedno z drugim powstaje nieopisana przyjemność. Ostatnio przejrzałam chyba wszystkie kocyki dostępne na allegro, a oprócz tego wiele w przeróżnych sklepach internetowych. Wachlarz cen jest bardzo szeroki, na szczęście nie zawsze to, co z górnej półki cenowej wpadło mi w oko najbardziej. Ulubieńców mam kilku:
Zdecydowany dla mnie numer jeden kocyki marki Babyono:
Kocyk dwustronny BĄBELKI z mikrofibry


Kocyk dwustronny z mikrofibry
 źródło
Cena na stronie producenta 39.99zł, oraz 38.99zł zależnie od wzoru
Szczególnie w oko wpadły mi dwa powyższe modele. Obydwa rodzaje miękkie i dwustronne, a przy tym uwielbiam za sam wygląd. Dodając do tego całkiem przyjemną cenę uzyskujemy fantastyczne kocyki.

Numer drugi w moim topie to fantastyczne produkty  ze strony Misz-Masz, gdzie sami możemy wybrać wzór i zamówić realizację projektu, a ponadto wziąć udział w aukcjach rewelacyjnych produktów hand-made. Sama dzięki aukcji stałam się właścicielką ślicznej poduszki z dodatkiem minky i moimi ulubionymi sowami oraz czapeczki. Wystarczy wylicytować cenę, jaką jesteśmy w stanie zapłacić za dany produkt i nie pozwolić się przebić. Wierzę, że to nie ostatnie moje zakupy, już planuję kolejne zamówienia.


źródło
A oto i Paweł z poduszeczką, dziełem pani Kasi, zdjęcie robione wieczorem pozostawia wiele do życzenia, ale widać jak ją uwielbia:


Kolejny kocyk, taki, w którym ja osobiście się zakochałam, natomiast w cenie już nie koniecznie:

Kocyk La Millou Niemowlaka Liski-Opal
źródło
Powiem tak, komu nieco wyższe ceny nie straszne polecam stronę, kocyki oraz wiele innych produktów czekają, a wiele z nich naprawdę chciałoby się przygarnąć.

Jeżeli kogoś nie przekonała żadna z powyższych opcji może wybrać kocyk spersonalizowany, opatrzony imieniem dziecka, czy też metryczką. Na przykład taki:


źródło
Zdecydowanie można skorzystać z niego jako prezentu dla malucha. Dostępne wiele wzorów i kolorów.

Opcji jest cała masa, możemy wybierać w mnogości materiałów i rozmiarów, a ponadto mamy jeszcze możliwość zakupu kocyka-pluszaka
Miękki Kocyk maskotka przytulanka poduszka ZA0724
źródło
Kocyki tego rodzaju znaleźć można w wielu przeróżnych wersjach, z maskotkami dołączonymi na stałe do kocyka, czy też takimi, które służą jako klips przy składaniu go, a po rozłożeniu są osobną maskotką. Z własnego doświadczenia nie powiem, czy się sprawdzają i czy cieszą, chociaż pewnie tak, jednak ja tego rodzaju kocyk skierowałabym nie dla noworodka, ale niemowlaka, którego już takie rzeczy interesują, a większe rozmiary idealne dla przedszkolaka. Paweł przez dłuższy czas korzystał z poduszki-pieska i był z niej bardzo zadowolony, sądzę, że taki kocyk także byłby jego ulubieńcem.
Jeśli korzystaliście z czegoś fajnego, macie inne propozycje świetnych kocyków chętnie dowiem się jakie.

11 komentarzy:

  1. Mamy taki: http://merlin.pl/Teddykompaniet-Diinglisar-Kocyk-Kot-90x90-cm_Teddykompaniet/browse/product/206,1273078.html;jsessionid=C2CF6C5D12F10FFDFFBF0294BC2E48C5.LB3 - dla Starszej kupiony i nadal w stanie idealnym, a prany był mnóstwo razy, jest miły w dotyku, ciepły, trwały, całkiem spory... Same zalety;) - może oprócz ceny, choć naprawdę za taką jakość warto zapłacić więcej.
    A drugi ulubiony to Fetexsa, nieco cięższy, ale i sporo większy, tylko taki "dzidziusiowy" wzór z misiami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba, muszę wziąć pod uwagę ;-)

      Usuń
  2. Ja dawno temu zakochałam się w kocykach Belle Petite i tak popłynęłam, że teraz muszę się hamować z nowymi zakupami, bo nie mam już gdzie ich trzymać. No i jestem zachwycona kocykami z Biedronki. Podchodziłam sceptycznie, ale są naprawdę fajne i niedrogie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe kiedy w Biedronce pojawią się jakieś produkty dla maluchów. Do Belle Petite też chętnie zajrzę ;-)

      Usuń
  3. Co tu dużo mówić - Babyono rządzi:) Lubię ich produkty.
    Strasznie mnie kusi ten kocyk z "bąbelkami";) Chyba się skuszę właśnie na ich bo wszędzie gdzie zerkałam tego typu koce powyżej 100zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam w dwóch miejscach oprócz BabyOno w przystępnej cenie z bąbelkami, ale jednak ten z Babyono zamówię na pewno, a nad innymi się jeszcze pozastanawiam ;-)

      Usuń
  4. Jestem uzależniona od kocyków, Franek ma ich kilka, na szczęście sporo dostał w prezencie ;) ale sama i tak wydałam na nie fortunę, choć wszystkie kupowałam w promocjach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem uzależniona od książek, ubranek i wielu innych rzeczy dla Pawła, kupuję w nadmiarze, ale taki chyba urok matki ;-)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam kocyki, Martynka ma ich obecnie siedem sztuk różnych wielkości i grubości, Kropek pewnie też sporo nazbiera ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te kocyki, bardzo ładne. Sama bym taki przytuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. stworzenie tego typu kocyka nie jest przesadnie trudne a kombinacji jest wiele: z jednej strony minky albo dresówka z drugiej bawełna, flanela...

    OdpowiedzUsuń