wtorek, 15 grudnia 2015

Mikołaj

Znowu tu jestem, chociaż nie wiem na jak długo. Chciałam i teraz chciałabym się podzielić różnymi sprawami, ale przynajmniej o części tego, co już za mną może lepiej nie pisać? Ale na pewno chcę kogoś przedstawić. 17 września w ICZMP w Łodzi przyszedł na świat Mikołaj Stasiek Grudziński, cud i ogromne szczęście.
Mikołaj ma już prawi trzy miesiące i podbił nasze serca bez mrugnięcia okiem.
Nadchodzą święta, których na razie jakoś nie czuję, może za dużo się działo, może za dużo przede mną, a być może jeszcze odkryję ten cudowny nastrój, chociaż już najprawdopodobniej nie na tyle, aby się nim dzielić tutaj. Może zacznę pisanie od cukrzycy ciążowej, która była dla mnie szokiem, a do której z czasem się przyzwyczaiłam i nauczyłam się żyć z układaniem posiłków, wstrzykiwaniem insuliny i ciągłymi wizytami u diabetologa. Może zahaczę o karmienie, które nie zapowiadało się rewelacyjnie, a może dotrę do porodu w ICZMP, który zaskoczył mnie ogromnie. Cały ten rok był pasmem zaskoczeń...

15 komentarzy:

  1. A to taki Słodki Osobnik spowodował tę przerwę we wpisach;) Rzeczywiście - działo się niemało, ale "lada chwila" chłopaki zajmą się sobą i czas będzie więcej:)
    Gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zamknąć te chwile i odgrzać kiedyś, jest taki słodki i maleńki, a dzieciaki tak szybko rosną...

      Usuń
  2. A wiesz? Wczoraj robiłam przegląd blogów i skapowałam się, że dawno nic u Ciebie nie było...ściągnęłam Cie myślami?? Cudne masz dzieciątko!! Mogę Ci trochę pozazdrościć? Ale tak w dobrym znaczeniu nie z zawiści? :))) Najważniejsze, że mimo trudności wszystko dobrze się skończyło i macie cudownego synka!!! GRATULUJĘ KOCHANA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak właśnie było ;-)Pozazdrościć, czemu nie ;-) Wysyłam Ci dobre fluidy, może niespodziewanie się uda ;-) Mi z Mikołajem lekarz dawał niewielkie szanse.

      Usuń
  3. OOO, jak miło że jesteś. Cudowne maleństwo, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie, wielkie gratulacje!!! Niech się zdrowo chowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, właśnie tu jest problem, ale wierzę, że będzie dobrze :-)

      Usuń
  5. Pamiętam, gdy urodziłam Oliwierka również nie w głowie mi były internety. Ale wróciłam... ze zdwojoną siłą i to również w tym okresie przedświątecznym :)

    Oby było tu Was jak najwięcej ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwierek jest fantastyczny, uwielbiam patrzeć na jego "stylówki" ;-) Mam nadzieję, że znajdę czas na pisanie

      Usuń
  6. Jesteś :) Masz ślicznych chłopców wiesz :) Zyczymy Wam wszystkiego co najlepsze na ten szczególny świąteczny czas! Rolnicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małorolni przyjmują życzenia nieco po czasie, także życzą szczęśliwego Nowego Roku ;-) A chłopaki, byleby tylko byli zdrowi są fantastyczni ;-)

      Usuń
  7. Ojej ja nic nie wiedziałam gratulacje!!!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki dzięki,a u nas właśnie pierwsza choroba Mikusia, zastrzyki,a jutro chrzest :-/

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego dla maluszka i gratulacje dla rodziców! A wiesz, że zawsze chciałam mieć syna o imieniu Mikołaj :)?

    OdpowiedzUsuń